شرکت رشد ارتباطات هوشمند (راه) rah.ir و سایت خبری تحلیلی rahnews.com

آخرین ویدیوهای مرتبط
۴- تحقیقات بازار و افکار سنجی الکترونیک
امروزه تمام مدیران و فروشندگان به طور قطع به این نتیجه رسیده‌اند که نمی‌توانند بی‌محابا به تولید و عرضه خود ادامه دهند، مگر آنکه بازخوردی از جهان بیرون داشته باشند. این امر مختص تولیدکنندگان نیست. حتی احزاب سیاسی نیز کاری را بدون افکارسنجی و سنجش بازار انجام نمی‌دهند. مراحل سنجش بازار و نظرات مشتریان از مرحله قبل از تولید با شناخت بازار شروع می‌شود و پس از عرضه محصول، چه محصول تولیدی چه محصول فکر مانند یک سخنرانی به طور مداوم مورد آزمون قرار گرفته و بازخوردهای مختلف جمع‌آوری می‌شود. ما این روش را خوب بلدیم که چگونه متناسب با هر کسب‌و‌کاری مشتریان و مخاطبان مربوطه را در فضاهای واقعی و مجازی بیابیم، نظرات واقعی آن‌ها را کسب کنیم و براساس آن برای مدیران ذیربط وضعیت را تفسیر کنیم و ملاک تصمیم‌گیری آن‌ها شویم. ما در همه‌جا و در همه‌حال همراه مشتریان و مخاطبان شما هستیم، به ما اعتماد کنید.
تازه ها
مخاطب شناسی رادیو و بازنمودهای...

مخاطب شناسی رادیو و بازنمودهای...

وقتی می خواهیم یک کنش ارتباطی را توصیف کنیم سئوالاتی به ذهن خطور می کند: چه کسی؟ چه می گوید؟ از کدام دریچه؟ به چه کسی؟ با چه تاثیری؟ مطالعه...
7 معیار بررسی میزان رشد مخاطبان...

7 معیار بررسی میزان رشد مخاطبان...

حتما تاکنون درباره ی تاثیرات شبکه های اجتماعی زیاد شنیده اید و می دانید که داشتن تعداد زیاد مخاطبان مهم نیست بلکه آنچه که مهم...
فلیپ کاتلر

فلیپ کاتلر

پدر بازاریابی نوین
<
ارسال فایل به شرکت
اینجا می توانید فایل های نوشتاری, شنیداری و تصویری خود را برای ما راسال کنید.
بارگذاری