یکی از ابزارهای بسیار موثر در امر بازاریابی، شبکه های اجتماعی چون اینستاگرام است. میتوانید با استخدام یک ادمین صفحه اینستاگرام، کار خود را شروع کنید. شاید پیش خودتان بگویید: «اینستاگرام فضای ساده ای است و نیاز به هزینه کردن نیست.» این تفکر، تفکر اشتباهی است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 22

 

 یکی از ابزارهای بسیار موثر در امر بازاریابی، شبکه های اجتماعی چون اینستاگرام است. میتوانید با استخدام یک ادمین صفحه اینستاگرام، کار خود را شروع کنید. شاید پیش خودتان بگویید: «اینستاگرام فضای ساده ای است و نیاز به هزینه کردن نیست.» این تفکر، تفکر اشتباهی است. زمانی که من و شما بخواهیم از تمام پتانسیل های این فضا به خوبی بهره ببریم به شکلی که به صورت هدفمند مشتریان خود را پیدا کنیم، احتمالا با دیدگاه حرفه ای تری به موضوع خواهیم اندیشید.

ممکن است این سوال در ذهن شما پیش آید که یک ادمین صفحه اینستاگرام چه کمکی میتواند به من بکند؟

تبلیغات اینستاگرام هم مانند هر نوع کار دیگری نیاز به صرف زمان و انرژی دارد. اگر از جمله افراد پر مشغله باشید که در حال اداره شرکت یا فروشگاه خود هستید به احتمال زیاد فرصت چندانی برای اجرای تبلیغات خود نخواهید داشت. یک ادمین صفحه اینستاگرام میتواند به عنوان یک نیروی موثر در طول ماه و به شکل روزانه در صفحه شما پست های جدید ایجاد کند. پست هایی که ارزش تبلیغاتی دارند.

برنامه ریزی تولید محتوا توسط ادمین صفحه اینستاگرام

از جمله کارهای دیگر یک ادمین صفحه اینستاگرام، برنامه ریزی محتوای اینستاگرام شماست. یکی از پارامترهای مهم در قرار دادن پست ها، انتخاب بهترین زمان ممکن از ۲۴ ساعت شبانه روز است. این انتخاب برای روزهای مختلف متفاوت است. به طور مثال ممکن است بهترین زمان روز پنج شنبه، ساعت ۳ بعد ازظهر باشد اما بهترین زمان روز سه شنبه، ساعت ۲۱:۳۰ باشد. حال به این موضوع فکر کنید که بخواهید هر روز در زمان مشخصی پست های اینستاگرام را در صفحه خود قرار دهید. احتمالا بعد از مدت یک ماه کاملا کلافه خواهید شد! ادمین صفحه اینستاگرام شما با استفاده از ابزاری که در اختیار دارد، پست های شما را به شکلی برنامه ریزی خواهد کرد که در زمان تعیین شده در صفحه اینستاگرام قرار گیرند.

شاید از جمله افرادی باشید که علاقه مند به تبریک و تسلیت گفتن به مخاطبین خود در اینستا هستید. میتوانید طراحی پست های مناسبتی را به ادمین صفحه اینستاگرام خود بسپارید.

برای راه اندازی صفحه اینستاگرام بهتر است که تنظیمات تجاری صفحه خود را فعال کنید. این کار مزیت های مختلفی برای شما و ادمین صفحه اینستاگرام خواهد داشت. با تجاری سازی صفحه خود میتوانید به اطلاعات آماری دقیق تری دست پیدا کنید. از ویژگی های یک صفحه تجاری، اضافه شدن گزینه های ارتباطی مثل ایمیل،تلفن و آدرس به صفحه اینستاگرام شماست.

از جمله کارهای تبلیغاتی که برخی صفحات اینستاگرامی انجام میدهند، گفتن پیام خوش آمد‌ گویی به اعضای جدید است. ادمین صفحه اینستاگرام میتواند کاری کند که افراد به محض فالو کردن صفحه شما با پیام خوش آمد گویی روبرو شوند. این کار باعث درگیری بیشتر مخاطب با کسب و کار شما خواهد شد.

از جمله دغدغه های بعدی صاحبان کسب و کار افزایش فالوئرهای آن هاست. همه ما میدانیم که افزایش فالوئر به معنای افزایش بازدید صفحه اینستاگرام شماست. زمانی که تعداد بازدید بیشتر شود، احتمال خرید از شما نیز بیشتر خواهد شد. از جمله کارهای دیگری که یک ادمین صفحه اینستاگرام برای شما انجام خواهد اضافه کردن تعداد فالوئرهای شماست.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :