تجهیزات ورزشی SportsCheck با استفاده از ماکت های تبلیغاتی و قراردادن آن ها بر روی ماشین های پوشیده شده از برف، باعث افزایش ۱۷٫۲ درصدی فروش تجهیزات ورزشی SportsCheck شده است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 July 24

استفاده از طراحی های ساده و هوشمندانه در اجرای تبلیغات می تواند در ارتقا نام برند و فروش بیشتر کالا یا محصول موثر واقع گردد. یکی دیگر از طراحی های خلاقانه در این زمینه متعلق به تبلیغات محیطی تجهیزات ورزشی SportsCheck می باشد.

و همچنین به دلیل اینکه در کشورهای اروپایی اکثر فصول سال سرد و زمستانی است، استفاده از لوازم ورزشی قابل استفاده بر روی برف ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

تجهیزات ورزشی SportsCheck با استفاده از ماکت های تبلیغاتی و قراردادن آن ها بر روی ماشین های پوشیده شده از برف، باعث افزایش ۱۷٫۲ درصدی فروش تجهیزات ورزشی SportsCheck شده است.

نکته جالب توجه در این تبلیغات اینست که شماره تماس، درصد تخفیف، محل عرضه کالا و … بر روی این ماکت ها ی تبلیغاتی درج شده است و رانندگان می توانند براحتی ماکت ها را بهمراه خود داشته باشند ودر صورت نیاز به خرید، به شعب مختلف این برند مراجعه نمایند و قطعا اجرای تبلیغات خلاقانه بدین شکل می تواند باعث فروش بیشتر محصولات گردد.

آژانس تبلیغاتی: Ogilvy, فرانکفورت، آلمان
کارگردان خلاقیت اجرایی: Michael Kutschinski
کارگردان خلاقیت: Uwe Jakob
کپی رایتر/مدیر هنری: Christian Urbanski
عکاس: Mathias Köhler
طراح: Uwe Jakob

اسکی آلپاین
اسکی آلپاین نام ورزش و تفریحی است که در آن با اسکی روی تپه‌ها و شیب‌های برف‌دار سر می‌خورند. در اسکی آلپاین، بر خلاف اسکی شمالی پاشنه پای اسکی‌باز روی اسکی ثابت است. اسکی آلپاین در بسیاری از کشورها که دارای مناطق کوهستانی و برف‌گیر هستند رواج دارد. در سال‌های اخیر در برخی کشورها پیست‌های اسکی مصنوعی درست کرده‌اند.

رشته‌های ورزشی مربوط به اسکی آلپاین عبارتند از:

مارپیچ کوچک
مارپیچ بزرگ
اسکی سرعت
سوپر جی
اسکی ترکیبی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :