روتر WRT1200AC لینک‌سیس با پیروی از سنت طراحی سری WRT، قابلیت استفاده به صورت متن‌باز را دارا است و با عملکردی فوق‌العاده، انتخابی مناسب برای کاربران با استفاده‌ در سطح گسترده است.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - 2016 November 25
با روتر WRT1200AC لینک‌سیس آشنا شویدروتر WRT1200AC دارای چهار درگاه گیگابیتی اترنت است که سرعتی ۱۰ برابر بیشتر از Fast Ethernet دارد و با در اختیار داشتن یک درگاه USB 3.0 کاربر می‌تواند از حافظه‌های خارجی (اکسترنال) در شبکه استفاده کرده یا از طریق آن یک پرینتر به شبکه‌ دفترِ کار خود اضافه کند. اگر از تجهیزات ذخیره‌سازی اطلاعات SATA استفاده می‌کنید، روتر WRT1200AC یک درگاه eSATA برای افزایش راحتی استفاده دارد. این درگاه به عنوان یک USB 2.0 هم قابل استفاده است.

مدل WRT1200AC برای پوشش سریع و پایدار Wi-Fi در محیط کار یا خانه از دو آنتن قدرتمند استفاده می‌کند که برای بهبود ارتباط‌های دوبانده 2.4 و 5 گیگاهرتز طراحی شده‌اند. با آنتن‌های قابل تنظیم و استفاده از فناوری Beamforming برای ارسال یک سیگنال متمرکز به هر دستگاه، کاربران از شبکه‌ای سریع‌تر، ضریب نفوذ بهتر و تداخل سیگنالی کمتر برای شبکه‌ای پایدار برخوردار خواهند بود. این محصول با پردازنده‌ دو‌هسته‌ای شرکت آرم با فرکانس 1.3 گیگاهرتز یکی از سریع‌ترین روترهای Wireless-AC در رده‌ خود است. برخلاف پردازنده‌های تک‌هسته‌ای که خیلی برای پردازش‌های مالتی‌تسکینگ مناسب نیستند، پردازنده‌های دو‌هسته‌ای قادر به مدیریت همزمان چند جریان داده بوده و نتیجه‌ آن، بهینگی و عملکرد بهتر است.

با اینکه مدل WRT1200AC لینک‌سیس با پشتیبانی از Smart W-Fi بدون تنظیمات پیچیده قادر به ارائه عملکردی عالی است، کاربران حرفه‌ای با میان‌افزار متن‌باز می‌توانند تنظیمات را با توجه به نیازهای خود تغییر دهند. با استفاده از سیستم‌عامل متن‌باز OpenWRT بر پایه لینوکس امکان دسترسی به لایه‌ دیگری از تنظیمات نیز فراهم است.

با اپلیکیشن  Smart Wi-Fi لینک‌سیس می‌توان از راه دور با تبلت یا گوشی هوشمند وای‌فای خانگی را بررسی و به طریق زیر مدیریت کرد:

- دسترسی مهمان: یک شبکه‌ Wi-Fi مجزا و امن برای ۵۰ مهمان بسازید و پسورد را به آسانی به اشتراک بگذارید.
- کنترل والدین: محیطی امن برای فرزندانتان در اینترنت ایجاد کنید. دسترسی به محتوای نامناسب را محدود کنید، میزان استفاده از اینترنت را کنترل کنید و از دسترسی دستگاه‌های مشخص به اینترنت جلوگیری کنید.
- اولویت‌بندی دستگاه‌ها: دستگاه‌ها را براساس نیاز به سرعت اولویت‌بندی‌ کنید.

برچسب: شبکه ، linksys
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :