این برنامه‌ از بخش‌های مختلف و متنوعی تشکلیل شده که شامل "فرهنگ هفته" و نگاهی از نزدیک است که به مرور اخبار هفته فرهنگی و دعوت از کارشناسان این حوزه می‌پردازد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۹ - ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 12
مینا خاندانی‌ها، تهیه کننده رادیو در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه رایویی"نقد فرهنگی" کاری از گروه تاریخ وسیاست رادیو فرهنگ است که با توجه به مسائل فرهنگی روز جامعه هر هفته به یکی از موضوعات مورد نظر می‌پردازد. 

وی ادامه داد: این برنامه‌ از بخش‌های مختلف و متنوعی تشکلیل شده که شامل "فرهنگ هفته" و نگاهی از نزدیک است که به مرور اخبار هفته فرهنگی و دعوت از کارشناسان این حوزه می‌پردازد. 

تهیه کننده این برنامه گفت: برنامه رادیویی"نقد فرهنگی" به تهیه کنندگی مشترک با "مرتضی صداقت پور"و گویندگی"لیدا وحیدی" هرچهارشنبه از ساعت 16 الی 17 روی آنتن موج رادیو فرهنگ می‌رود. 

این تهیه کننده ضمن بیان این مطلب که برنامه رادیویی "گفتار فرهنگی" کاری از گروه تاریخ و سیاحت رادیو فرهنگ را هم در حال پخش دارد گفت: این برنامه مهمترین رویدادهای فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی وسیاسی جامعه را پوشش می‌دهد. 

وی ادامه داد: با توجه به مهترین اخبار روز در مورد هر خبر با مقام مسئول اول آن نیز به گفتگو می‌پردازیم. 

گفتنی است برنامه رادیویی "گفتار فرهنگی" به تهیه کنندگی"مینا خاندانی‌ها"، "فرامرز علیخانی"، "سید هادی موسوی‌نژاد"، "ملاحت السادات شریفی"، گویندگی"مریم یگانه"، "ناصر قوام‌پور" و "ملیحه آران" هر روز از ساعت 12 الی 13:30 از رادیو فرهنگ شنیده می‌شود. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :